Категорії

Арт-челендж «Схожий на Тараса»

“Я також стану #схожийнатараса” – вирішив учень 1-А Іванко Подолянчук, щойно дізнавшись про цю величну постать українського народу.

А чому б і ні: адже й Шевченко ще змалечку був закоханим у поетичне слово (де тільки й узялося воно в дитині-кріпаку!). Тож поки що наш першокласник наслідує Великого Тараса візуально – але хто зна, чи не стане цей крок першим на широкому шляху творчості юного прихильника батька української нації…

Тарасові шляхи до великого світу поезії починалися з отого відомого всім часу, коли він “пас ягнята за селом”: саме цей період життя Т. Шевченка пробує “прожити” учень 2-В класу Ростислав Дейнеко. А ще хлопчик наслідує Шевченка-юнака у так званий “вільненський” – коли перебував із паном у Вільно – період: до речі, як стверджують деякі джерела, саме в цей час юний Тарас досконало вивчив польську мову, а незабаром опанував і французьку. 

Ростислав обрав світлини цікавих епізодів життя Великого Кобзаря – й хочеться також сподіватися, що, можливо, і в опануванні мов наш юний герой також стане #схожийнатараса.

Ох і вміють же подивувати креативністю наші школярі! Ось як цікаво висловив позицію #схожийнашевченка учень 1-А класу Василенко Олександр – і погодьтеся, що таки й справді є “родзинка” у цьому міні-проєкті! Ми ж, у свою чергу, доповнимо це фото гарною деталлю про улюблених письменників поета: це українські літератори Котляревський, Квітка-Основ’яненко, Гулак-Артемовський, а також зарубіжні Адам Міцкевич, Пушкін, Лермонтов, Байрон, Вальтер Скотт, Шіллер, Вольтер,Мольєр, Свіфт, Шекспір. Ось яку високоінтелектуальну особистість зростила Україна! Можливо, перед нами в особі Олександра – теж така… Принаймні початок зроблено!

На цьому фото – Шевченко періоду свого найкращого часу: знайомство із українським художником Сошенком та його сприяння у знайомстві молодого Тараса із творчою інтелігенцією Петербурга, щойно отримана воля, надзвичайна популярність “поета з народу” у вищих мистецьких колах… До речі, після викупу з кріпацтва у 1838р. та в роки навчання у Петербурзькій Академії мистецтв Т. Шевченко знайомится з античною культурою й літературою, а улюбленими його авторами стають Гомер, Овідій та Есхіл. Хто зна, можливо, саме з творами когось із них зображено молодого Тараса… 

А от Богдан Бучинський із 1-А також пробує відтворити постать видатного українця – і ми сподіваємося, що й у Богданчика є пряма перспектива досягти успіхів у житті, так як з’явилася вона свого часу і в Шевченка: адже наш першокласник навчається у класі за надзвичайно потужною розвиваючою програмою “Інтелект України”. Отож хештег #схожийнашевченка – це, сподіваємося, всього лиш початок, за яким буде щасливе й успішне продовження здобутків нашого школярика!